Vimplar såklart!

Vad kan vara mer blogginredningstrendigt än ett flaggspel? Vimplar i alla dess färger och former och gjorda i både tyg och papper hittar jag ständigt på de bloggar jag läser. För att nämna några exempel kan ni se hur det ser ut hos Underbaraclara, hos Hallonsemla och hos Popetotrora, som förresten också håller på att renovera och inreda ett dockskåp.

Mina minivimplar gjorde jag av papper med retromönster och en lite tjockare sytråd och de kommer att passa perfekt i barnrummet. Varje vimpel är ungefär 1,2*0,8 cm.

Upphängda i tulpanerna syns det bättre hur pluttiga de är.

One Comment on “Vimplar såklart!”

  1. Rebecca skriver:

    Åh vilket härligt projekt! och vad glad jag blir att jag kan vara med och inspirera på ett hörn! Verkligen jättejättefint, du är himla skicklig!


Kommentera

