En fantastisk soffa

Kolla vilken snygging jag fått tag på! Fast jag vet ärligt talat inte om den ska stå i huset i slutändan, men jag beundrar den ändå.

One Comment on “En fantastisk soffa”

  1. Petronella skriver:

    Hej Evelina! Självklart ska vi länka till varandra:)

    Jätteroligt att du hittat till mig och att jag nu ÄNTLIGEN fick en miniatyrblogg att följa som är helt i min stil. Fantastiskt fin blogg du har och bra tips, burkpysslet var ju hur fiffigt som helst! Jag skriver ett inlägg om din blogg omedel bums. Så småningom hamnar den i ”bloggar jag följer” ute i högerkanten (som ännu gapar helt tom).. Ha det fint!//Petronella


Kommentera

