Det fantastiska köket

Köket kommer att bli husets stolthet, helt klart. För många år sedan, innan jag ens hade ett hus, slog jag till och köpte detta kök. På Tradera har sedan kompletterande delar införskaffats och nu är det komplett. Jag har ett överskåp också, så just nu är frågan hur jag bäst ska fästa det i väggen.

Köket är designat av själva Arne Jacobsen himself för Brio på 70-talet och jag skulle verkligen inte ha någonting emot ett likadant i vanlig storlek. Visst ÄR det fantastiskt?

Kommentera

