Mer inspiration

En annan inspirationskälla väl värd att besöka är Petronella, som ambitiöst nog bloggar både i miniatyrformat och som ”vanligt”. Hon inreder ett jättefint vägghängt tittskåp som verkar få hur många rum som helst innan det är klart. Jag är dessutom lite avundsjuk på henne som har ett helt arbetsrum att vara i samtidigt som jag får hålla till på köksbordet…

Följ hennes arbete här: Petronellas minipalats

3 kommentarer on “Mer inspiration”

  1. Petra skriver:

    Åh, hittade precis hit för första gången och jag kan bara säga: Wow!! Vilka fantastiska detaljer du gör till dit dockskåp!! Idén med minburkarna och häftstift som lock var ju hur bra som helst! Det får nog bli några såna burkar i mitt kök också.

    Och när jag såg ditt barnrum med vimplarna så ångrar jag mig bittert att jag inte har något barnrum i mitt dockdkåp. 🙂

    Det ska bli kul att följa fortsättningen här!!

  2. Petronella skriver:

    Tack för länkningen! 🙂 //Petronella


Kommentera

