Materialbunkring

Var på två av mina favoritbutiker i eftermiddags och samlade på mig lite mer material till huset. Det jag var ute efter var någonting att göra en dubbelsäng av och tyg till sänggavel och soffkuddar. Som tur var blev det jackpot och jag hittade allt jag sökte och lite till! Panduro Outlet är verkligen en guldgruva att handla pysselsaker på och väldigt mycket billigare än de vanliga butikerna.

Tyger med minimönster och en massa trälådor införskaffades. Lådorna har varit förpackningsmaterial till annat pyssel, bl.a. dekorationsprylar med marint tema, men de såldes nu styckvis tomma som pysselmaterial för 5-10kr st. Och de passar ju helt perfekt som hyllor till ett dockskåp utan att man ens behöver göra någonting! En av de större lådorna utan ”hyllplan” ska vändas upp och ned och kläs med tyg för att utgöra grunden till en säng.

Bra fyndeftermiddag med andra ord.

2 kommentarer on “Materialbunkring”

  1. Petronella skriver:

    Nämen, vilka fynd! Otroligt bra att ha ju. Har mailat dig (igen?) appropå mattan 🙂

    Ha det gott //Petronella


Kommentera

