Dockskåpsfoton på köpet!

I förrgår beställde jag lite foton för framkallning över nätet för att sätta upp lite nya bilder på min fotovägg. Döm om min förvåning när det helt oväntat följde med dockskåpsversioner av bilderna på köpet! Varje bild jag beställt fanns tryckt på  en liten kontaktkarta som följde med. Helt perfekt! Jag som just hade tänkt att jag skulle göra en fotovägg i dockskåpet också, för det ser man ju på många bloggar. Nu är det bara att klippa ut dem och hänga upp så är det klart.

Vill du beställa dina egna bilder gör du det här: http://www.crimson.se/

One Comment on “Dockskåpsfoton på köpet!”

  1. helene skriver:

    Så artig med de små bildene, bra tips!
    Må også si at jeg er veldig imponert over det flotte parkettgulvet du har lagt i dukkehuset ditt!


Kommentera

