Ny förvaringshylla till arbetsrummet

En av de ”hyllor” jag köpte på Panduro, dvs. de gamla träaskarna, såg jag direkt skulle kunna bli en bra förvaringshylla i arbetsrummet, mycket lik den Lullaby & La la har (i normal storlek) och den Petra har (i dockskåpsstorlek). Jag snyggade till den lite, eftersom den var trasig på ett ställe, och nu står den i huset fylld med tyger, kartonger och prylar som är bra att ha till hands när man ska pyssla. Har inte bestämt mig ännu om den ska målas eller inte, så den får vara så här tills vidare.

One Comment on “Ny förvaringshylla till arbetsrummet”

  1. Petronella skriver:

    Här har det ju hänt massor!! Du gör så fint, inspirerande! Och kul att se ”min” matta skymta i en bild också 🙂 Trevlig helg //Petronella


Kommentera

