Stooort arbetsbord för många projekt

Av den sista förvaringsasken jag köpte på Panduro har jag nu gjort ett superstort, härligt arbetsbord till huset. Precis ett sånt som Brinja har i sin studio, och precis ett sådant jag själv skulle vilja ha om jag hade bott lite större. Bottenskivan på asken blev bordsskiva och som ben tog jag en av mina favoritprodukter när det kommer till pyssel, dvs. rundstav i trä, som jag klippte av och limmade fast. Enkelt och bra!

Här ligger också ena av de fina plastmattor jag fick av snälla Petronella, som också inreder ett dockskåp.

Kommentera

