MacBook Pro

När jag målade spisfläkten med silverfärg här om dagen kom jag på att det ju finns en annan silvrig sak i mitt hem som borde finnas i blogghuset, nämligen min dator. Jag gjorde en miniatyr av två ihoplimmade träspatlar som jag slipade till i hörnorna och målade. Äpplet klippte jag ut från vanligt vitt papper och klistrade fast. Denna går inte att öppna, för det var jag för slö för att göra idag. Det blir ett framtida projekt att göra en dator som står uppfälld.

Nu kan blogghusfamiljen surfa både i soffan och i sängen, precis som jag gör.

Kommentera

