Glad sommar!

Nu är det sommar och varmt och härligt. Alldeles för härligt för att sitta inne med dockskåpspyssel och bloggskrivande. (Förrutom just idag i och för sig när det spöregnar…)

Blogghuset tar semester och återkommer med nya tag till hösten. Fram tills dess ska jag vara ledig med hela familjen i 2,5 månader vilket är det lyxigaste jag varit med om på länge.

Många loppisar kommer det att bli så förhoppningsvis har jag en massa loppisfyndade miniprylar att visa upp här till hösten. Jag ska också passa på att fundera ut lite mer smarta lösningar och saker jag ska tillverka så att jag har någonting att sätta igång med när jag kommer in igen i höst.

Tills dess önskar jag alla en underbar sommar! Och i blogghuset firar de in sommaren med tårta och kaffe och fint dukat bord med en duk som klippts från en tygnäsduk jag fyndade för en femma på Erikshjälpen tidigare i veckan.

3 kommentarer on “Glad sommar!”

  1. Ingeborg Kanz skriver:

    Great work! Love it!
    Congratulations
    Violet

  2. Sanna skriver:

    Glad sommar! =)

  3. Petronella skriver:

    MEN vad mycket pyssel du ägnat dig åt sen jag kollade sist, har varit dålig både på att läsa bloggar och att blogga själv de senaste veckorna. Visst är det så att sommaren lockar till så mycket annat än dockskåpspyssel… Men tänk sen i höst vad mysigt att ha något att greja med regniga dagar! Njut av solsken och loppisar nu 🙂 //Petronella


Kommentera

