Nya tider, nya tag

Nu är Blogghuset tillbaka! Efter en lång skön sommar ledigt med familjen som spenderades på många ställen utan internetuppkoppling, så jag har gått på nätavgiftning kan man säga. Tillbaka i stan har jag inte riktigt kommit igång med dockskåpet ännu, men jag vill i alla fall visa en prylhylla som jag målat och tapetserat. Denna kommer att bli perfekt till alla de dockskåpsmöbler och prylar som jag samlat på mig och som av en eller annan anledning inte kommer att få en plats i skåpet.

Jag köpte en prylhylla i furu på loppis för det facila priset 2kr (!!). Rent estetiskt hade den definitivt sett sina bästa dagar, men jag såg potentialen i den, så med lite färg och små bitar av helt fantastiskt fina 50-talstapeter som fyndats på svärmors vind så blev hyllan som ny.

7 kommentarer on “Nya tider, nya tag”

  1. Malin skriver:

    Vad fint, har snappat upp lite inspiration från din blogg när jag håller på att bygga upp mitt egna dockhus. Superhärlig blogg verkligen 🙂

  2. Sanna skriver:

    Åhh hyllan blev sjukt snygg!! =)

  3. Anneli :o) skriver:

    Hej! Vilken underbar blogg! Håller oxå på med ett dockskåp och börjar blogga om det 11-11-11 🙂
    Bloggar annars om lite av varje – men på senaste tiden har jag bott i mitt dockskåp och inte haft tid riktigt!! Jättekul och inspirerande att läsa om vad Du gjort! Tack för en bra blogg!!


Kommentera

