Julklappstips till dockskåpsnördar

Medan jag längtar efter mitt nya hobbyrum där jag ska dockskåpspyssla så det står härliga till senare i vår så ska jag se till att önska mig den här boken i julklapp så jag kan få lite inspiration.

En bok om skandinavisk design i ett dockskåpsperspektiv. Superbra idé!

Skriven av Yvette Wadsted och Ulf Beckman. Finns att köpa tex här.

4 kommentarer on “Julklappstips till dockskåpsnördar”

  1. Andrea skriver:

    Hej! Ett tips om du behöver lite inspiration är att låna Eva Malmstens böcker på biblioteket. Men du kanske redan känner till dem?

    Andrea

  2. Anonym skriver:

    Börja blogga igen 😀


Kommentera

