Kök av balsaträ

Var och inhandlade balsaträ, som har blivit ett kök! Köpte det på Materialbutiken, supersmidigt att arbeta i, bara att skära till hur man vill ha det. Jag hade ett gammalt fult kök som jag har pillat bort spisen och diskbänken då jag tänkte att det blir lite svårt att göra.

Såhär såg det ut under byggnation.

När det var färdig skuret och klistrat, sprejade jag det med vit sprejfärg, målade handtagen i en silverfärg för att få det att se ut som metall handtag.

Det som saknas nu är lite överskåp. Jag hade tänkt att göra öppna hyllor för att kunna fylla dem med tallrikar och glas, men det blir en annan dag!

/Ulrika

Kommentera

