Nytt skåp!

Okej, om ni inte redan har märkt det så har jag verkligen blivit såld på det här med dockskåp. Nu har jag dessutom köpt ett till!! Min käre man är inte lika lycklig som jag över att jag nu har tre skåp, men han har i alla fall gett mig en hörna i vardagsrummet där de får stå. Detta skåpet som jag köpt fyndade jag hos min mammas granne. Detta skåp ska bli ett 80-tals skåp, med alla de fula inredningsdetaljerna som hör 80-talet till! Det vill säga, vita skysoffor, rökfärgade glasbord, glasväggar och så vidare. Bör kanske förtydliga att jag egentligen hatar 80-tals inredning men däremot älskar jag verkligen 80-talet så jag tänkte att detta skåp blir en hyllning till det fantastiska 80-talet!

Såhär ser det ut nu

Det här skåpet har ju även en undervåning, kan inte bli bättre! Dock har jag lite problem med vad jag ska ha för tapeter på väggarna. Vad är typiskt 80-tals tapeter?! Jag tänker att man bara hade vita väggar, eller har jag fel?

/Ulrika



Lämna en kommentar