Herrgården börjar växa fram

 

 

Nu har jag börjat tapetsera herrgården. Är inte riktigt färdig med det romantiska skåpet än, det saknas ett golv och en hel del inredning. Jag kunde dock inte hejda mig, vart så sugen på att börja med herrgården!

Här är föresten en bild på hur herrgården vart med putsen och det svarta taket

 

 

Är verkligen supernöjd med resultatet!

Det första rummet jag har börjat inreda är sovrummet, köpte några jättefina scrapbookpapper som egentligen skulle vara till det romantiska skåpet, men det fanns inte fler rum 🙂

Men det vart himla fint i herrgårdens sovrum tycker jag

 

 

Det blev ”heltäckningsmatta” i detta sovrum med, jag har ju en hel fleecefilt att klippa mattor av så det kan hända att det dyker upp i flera rum! Detta är allt jag har hunnit med denna vecka, har inte haft så mycket tid som jag velat till dockhuspyssel. Hoppas få lite mer tid till helgen!

 

/Ulrika

Kommentera

