Åttiotals öppenspis

Igår fick jag mitt paket ifrån Dockskåp och dockhus med min svarta åttiotals öppna spis. Den såg lite risig ut när jag köpte den men jag tänkte att det inte spelade så stor roll eftersom jag ändå hade tänkt att spreja den vit, det roade jag mig med igår. Det istället för att skriva på mitt skolarbete, det gäller att prioritera 🙂

Såhär såg den ut innan målning, har sandpapprat lite på den för att färgen skall fästa.

Och såhär vart den när den blivit målad! Den står dock i fel skåp men jag var så sugen på att se hur den såg ut när det lös i den så den fick besöka det romantiska skåpet ett slag. Tycker att den vart riktigt bra! Ett åttiotalsskåp är inte åttiotal utan en vit öppen spis! Har dessutom hittat ”spegel papper” så att jag kan göra lite fina spegelväggar och piedestaler.

/Ulrika

 

 

 

 

Kommentera

