Vintrinskåp

Hejhej,

Det var ett tag sedan, har haft lite mycket att göra de sista veckorna. Att plugga heltid och jobba halvtid är periodvis inte helt bra! Men idag har jag minsann hunnit med att pyssla lite med skåpen. Har hållit på med ett vitrinskåp en längre tid nu men idag vart det äntligen färdigt.

image-12image-11

image-13image-14

Och som jag har hållit på med detta skåp!! Hade jätteproblem att försöka lösa problemet med gångjärn, men det blev inge bra något, så det slutade ned att jag limmade fast dörrarna. En limmade jag dock fast lite halvöppen så att man ska se att det i alla fall är riktiga dörrar!

I skåpet har jag ställt böcker som jag gjort av rött och vitt papper som sedan fått lite guldfärg på sig, detta för att det ska likna läderband. Är fortfarande lite tomt i hallen men jag vet inte riktigt vad jag ska ställa där? Så det får vara tills vidare!

/Ulrika

 

2 kommentarer on “Vintrinskåp”

  1. Julia skriver:

    Vad jobbar du i för material när du bygger möbler?
    Har försökt få tag i kapaline skivor men säljs inte på många ställen och är dessutom 5mm tjocka, men går dock lätt att skära i med skarpell 🙂


Kommentera

